Oferta Black Week: Pakiet płyt CD z wydawnictwa DNA • AUDIO za 269 PLN (zamiast 324 PLN)!
- DNA001: YLO Violin - Timeless CD
- DNA002: YLO Violin - Kolędy CD
- DNA004: Rezerwat - 40 CD
- DNA005: Grzech Piotrowski - The Best Of CD
- DNA007: Przemysław Rudź - The City CD
- DNA010: Adam Bul Trio - When classical musician meets Esbjorn Svensson
Dostawa zwykle jest realizowana z dnia na dzień.
Produkt objęty jest 2 letnią gwarancją oficjalnego i wyłącznego dystrybutora na Polskę.
Możesz zwrócić produkt w ciągu 14 dni.
Autorska płyta TIMELESS - YLO VIOLIN to muzyczna podróż po świecie pełnym rytmów i melodii z różnych stron świata, opowiedziana skrzypcami elektrycznymi.
Kompozycje oddają bardzo precyzyjnie skojarzenia emocjonalne, skrzypce opowiadają historie, które przenoszą słuchacza w inny świat a zarazem są ponadczasowe. Usłyszymy na niej muzykę instrumentalną ze skrzypcami elektrycznymi, zróżnicowaną brzmieniowo, od romantycznych ballad po bardzo energetyczne dźwięki elektroniczne.
Wśród utworów znajdują się zarówno własne kompozycje, jak i utwory znanych polskich kompozytorów. Specjalnie dla YLO VIOLIN utwory napisali m.in. Irek Dreger, Piotr Opatowicz, Radosław Rozbicki.
W pierwszym utwrze „Breath of Time” - kompozycji samej skrzypaczki, słychać motywy muzyki arabskiej, a sam teledysk został nakręcony na pustyni Rub Al Khali niedaleko Dubaju.
Oprócz tego na krążku znalazły się również dwa klasyczne utwory: Burza Vivaldiego i Marzenie Schumanna, które zostały zagrane w nowoczesnej i autorskiej aranżacji Ilony Perz-Golki.
Jak sama twierdzi, skrzypce elektryczne pozwalają na eksperymentowanie z dźwiękiem bez końca i bez ograniczeń. To niesamowity środek przekazu muzycznego, a sam instrument potrzebuje, by wykonawca umiał przy ich pomocy wydobyć kolory, temperaturę, zbudować klimat. YLO z pewnością ma owo niesamowite wyczucie dźwięku – co słychać w nagraniach.
Płyta Timeless to wielopłaszczyznowe muzyczne doznanie godne polecenia!
01. YLO Violin - Breath of Time (comp. Ilona Perz-Golka)
02. YLO Violin - Fever (comp. Radosław Rozbicki i Ilona Perz-Golka)
03. YLO Violin - Dreams of (comp. Irek Dreger)
04. YLO Violin - Hope (comp. Irek Dreger)
06. YLO Violin - Energy (comp. Irek Dreger)
07. YLO Violin - Latino Story (comp. Irek Dreger)
08. YLO Violin - Cosmic Meadows (comp. Ilona Perz-Golka)
09. YLO Violin - Those Days (comp. Irek Dreger)
10. YLO Violin - On The Beach (comp. Radosław Rozbicki i Ilona Perz-Golka)
11. YLO Violin - Storm (A. Vivaldii arrang. Piotr Opatowicz)
12. YLO Violin - Dreaming (Traumerei) (R. Schumann, arrang. Piotr Opatowicz)
Za tajemniczą nazwą YLO Violin kryje się Ilona Perz-Golka, utalentowana polska skrzypaczka.
Skrzypce elektryczne są potężną bronią w jej rękach. Urzeka publiczność swoją muzyką, wdziękiem i talentem.
Ilona jest absolwentką Akademii Muzycznej we Wrocławiu na Wydziale Instrumentalnym, a także Konserwatorium Hogeschool w Enschede w Holandii.
W 2008 roku rozpoczęła swą przygodę ze skrzypcami elektrycznymi, grając muzykę rozrywkową i współpracując ze znanymi kompozytorami i Dj-ami. Występowała na całym świecie.
W 2020 roku, wraz z promocją swej pierwszej płyty Timeless, YLO można było usłyszeć na największych scenach w kraju i za granicą oraz transmisjach internetowych, telewizyjnych i radiowych w nowatorskim projekcie muzycznym „YLO Violin Symfonicznie”. Podczas koncertów skrzypaczka grała utwory z autorskiej płyty „Timeless” – czyli muzykę nowoczesną na skrzypcach elektrycznych w aranżacji z Wielką Orkiestrą Symfoniczną.
Obecnie skupia się na pracy koncertowej oraz współpracuje ze światowej sławy kompozytorami, nagrywając materiał na nową płytę.
Najnowsza, świąteczna płyta „Kolędy” YLO Violin.
Artystka powraca z muzyczną niespodzianką, na płycie usłyszymy znane i tradycyjne kolędy w zupełnie zaskakujących i pięknych aranżacjach muzycznych.
Instrumentalna podróż świąteczna, która przenosi nas w świat zimowych świąt jakie pamiętamy z dzieciństwa.
Na płycie usłyszymy 10 kolęd polskich, a jako 11-tą - „Cicha Noc” (wywodzącą się z Niemiec). Tych oryginalnych aranżacji muzycznych podjął się sam Piotr Opatowicz, a skrzypaczka (Ilona Perz-Golka) swoimi skrzypcami dodała im niepowtarzalnego brzmienia.
„Ta muzyka jest najpiękniejszą cząstką mnie samej, tym co mogę ofiarować z serca w te Święta Bożego Narodzenia” – mówi sama artystka.
Płyta "Kolędy" to muzyczne doznanie godne polecenia! Zapraszamy do przekonania się o tym osobiście!
01. YLO Violin - Jezus malusieńki
02. YLO Violin - Wśród nocnej ciszy
03. YLO Violin - Gdy śliczna Panna
04. YLO Violin - Oj, maluśki, maluśki
05. YLO Violin - Lulajże Jezuniu
06. YLO Violin - Skrzypi wóz
07. YLO Violin - W żłobie leży
08. YLO Violin - Mizerna cicha
09. YLO Violin - Gdy się Chrystus rodzi
10. YLO Violin - Przybieżeli do Betlejem pasterze
11. YLO Violin - Cicha noc
Za tajemniczą nazwą YLO Violin kryje się Ilona Perz-Golka, utalentowana polska skrzypaczka.
Skrzypce elektryczne są potężną bronią w jej rękach. Urzeka publiczność swoją muzyką, wdziękiem i talentem.
Ilona jest absolwentką Akademii Muzycznej we Wrocławiu na Wydziale Instrumentalnym, a także Konserwatorium Hogeschool w Enschede w Holandii.
W 2008 roku rozpoczęła swą przygodę ze skrzypcami elektrycznymi, grając muzykę rozrywkową i współpracując ze znanymi kompozytorami i Dj-ami. Występowała na całym świecie.
W 2020 roku, wraz z promocją swej pierwszej płyty Timeless, YLO można było usłyszeć na największych scenach w kraju i za granicą oraz transmisjach internetowych, telewizyjnych i radiowych w nowatorskim projekcie muzycznym „YLO Violin Symfonicznie”. Podczas koncertów skrzypaczka grała utwory z autorskiej płyty „Timeless” – czyli muzykę nowoczesną na skrzypcach elektrycznych w aranżacji z Wielką Orkiestrą Symfoniczną.
Obecnie skupia się na pracy koncertowej oraz współpracuje ze światowej sławy kompozytorami, nagrywając materiał na nową płytę.
"Rezerwat wraca”, to ostatnio często słyszane i czytane w sieci krótkie, acz jakże wymowne zdanie. Tak, w 2022 roku przypadł jubileusz 40 lecia istnienia pochodzącego z Łodzi zespołu. Wszystko rozpoczęło się już latem od głośnego eventu w Rajskim Jadle (Łódzka Manufaktura), gdzie został podpisany list intencyjny o powstaniu nowego albumu, a uwieńczeniem będzie nadchodząca już wielkimi krokami premiera. Rezerwat w zmienionym składzie, w nowych aranżacjach najbardziej znane i cenione utwory tego od lat uwielbianego zespołu, ale wszystko przygotowane i „podane” w jak najlepszy sposób, z uwzględnieniem oczekiwań fanów i melomanów.
Obecny skład Rezerwatu to ludzie, którzy działają od lat na polskiej scenie muzycznej. Ich priorytetem jest zachowanie brzmienia, które charakteryzowało zespół w latach 80., a płyta jubileuszowa wydana na 40-lecie powstania zespołu jest tego najlepszym dowodem.
• Zbyszek Bieniak – wokal,
• Wiktor Daraszkiewicz – gitara,
• Dariusz „Kacper” Kacprzak – gitara basowa,
• Kacper Sławomir Kacprzak – perkusja,
• Marcin Jagiełło – klawisze.
Odsłuchy materiału muzycznego przed powstaniem płyty odbyły się na sprzęcie audio marek: Lyngdorf Audio, Pier Audio oraz Davis Acoustics w salonie audio Ministerstwo Dźwięku. Wykorzystano referencyjne okablowanie marki TCI Cables.
1. Rezerwat - Och lala
2. Rezerwat - Cieć
3. Rezerwat - Trędowata marionetka
4. Rezerwat - Ochrona zdrowia
5. Rezerwat - Modlitwa o więź
6. Rezerwat - Obserwator
7. Rezerwat - Szare gitary
8. Rezerwat - Histeria
9. Rezerwat - Paryż miasto wymarzone
10. Rezerwat - Zaopiekuj się mną
Rezerwat to grupa rockowa, założona w 1982 roku w Łodzi przez Andrzeja Adamiaka, Wiktora Daraszkiewicza, Mariusza Jeremusa, Piotra Mikołajczyka i Zbigniewa Pawła "Niko" Nikodemskiego. Jeden z najpopularniejszych zespołów lat 80-tych i 90-tych oraz wciąż popularny. Zespół ma na swoim koncie ponad milion sprzedanych płyt.
Jakość nie ilość jest dla mnie od zawsze wartością najwyższą. Zarówno w życiu, jak i w pracy. Dbałość o szczegóły bywa uciążliwa dla otoczenia, tym bardziej dziś, w czasach, gdy kreację zamienia się na masowe kopiowanie. W tej „mass przestrzeni” nie ma miejsca na jakość, wszystko ma być szybciej, na wczoraj i po jak najniższych kosztach. Przeciwległy biegun to setki godzin drogocennego czasu włożonego w szczegóły, które często ważne są tylko dla twórcy. W przypadku muzyki to zagadnienie bez końca. Jak kreować brzmienie? Która jego faza jest odpowiednia? Kto ma zagrać? Na jakich instrumentach, jakiej marki, jakich używa strun, naciągów, stroików, ustników, jakie wzmacniacze, czy lampa, a może tranzystor, jaki prąd, czy nagranie aaa, aad, add czy ddd? Ktoś zapyta: „ale po co, kto usłyszy te szczegóły”? Odpowiedź jest prosta, robimy to dla siebie, mając świadomość, że można lepiej oraz dla Ciebie – słuchaczu, audiofilu, bo wiem, że oczekujesz jakości. To tak jak z przyjaźnią czy miłością, obie nie mają żadnej wartości, jeżeli nie są na 100%.
Szanowni Państwo, muzyka Grzecha to forma niepowtarzalnej muzycznej ekspresji! Oprócz wybitnej aranżacji, świetnej jakości nagrań, wyjątkowego kunsztu każdego z artystów otaczających Grzecha na muzycznej scenie, ta płyta to przede wszystkim wybitny i bogaty koloryt, zarówno warstwy instrumentalnej, jak również przepięknych partii wokalnych. Według nas, partie te nie są wykonywane jedynie przez wokalistów, ponieważ sposób, jakim saksofon Grzecha przenika do muzycznego sumienia odbiorcy, jest tak bliski brzmienia ludzkiego głosu, że dźwięki zaraz po wydobyciu z instrumentu przenikają nasze dusze. Na prezentowanych nagraniach Grzech nie używa saksofonu jedynie grając, on saksofonem opowiada etno-muzyczne i ludowo-jazzowe ballady. Ten uwodzicielski spektakl w sposób absolutnie wyjątkowy potęguje się, gdy do jego prezentacji używamy wzmacniaczy lampowych. Technika lampowa jako najstarsza, wyjątkowo pasuje, a nawet potęguje klimat utworów pochodzących swoim rodowodem muzycznym z całego świata. Wspaniała scena, pełna detalicznych i konturowych wybrzmień, podparta ciepłem, jaki wydobyć potrafią lampy marki Pier Audio oraz precyzja, którą dostarczyć dziś mogą jedynie cyfrowe źródła i wzmacniacze jak np. urządzenia marki Lyngdorf Audio, przekładają się na wyjątkowy spektakl, pełen dźwiękowych zwrotów akcji, żywych i zmieniających się muzycznych wybarwień, głębokiego narkotycznego basu, ciepłej średnicy i pełni „muzycznego planktonu makro i mikro-informacji" w górze pasma, które przenoszą nas w przeróżne zakątki świata i budzą podziw dla geniuszu wszystkich muzyków, dzięki którym możemy Państwu zaoferować tę wspaniałą płytę. Wierzymy, że dla ludzi kochających muzykę, płyta ta stanowić może inspirację do dalszych poszukiwań pasji i emocji, których w całej dyskografii Grzecha Piotrowskiego nie brakuje! Ażeby jednak wydobyć z muzyki Grzecha wszystko to, co Ci wspaniali artyści zawarli w swoim muzycznym przesłaniu, zachęcamy Państwa do odsłuchów tej płyty na urządzeniach lampowych marki Pier Audio oraz urządzeniach cyfrowych marki Lyngdorf Audio. Jesteśmy przekonani, że dzięki tym urządzeniom Grzech i jego wspaniali muzycy będą mogli się niemalże zmaterializować muzycznie w Państwa domach.
1. Grzech Piotrowski - Woda (CD Serum)
2. Grzech Piotrowski - I will miss you (CD One World)
3. Grzech Piotrowski - Clouds (CD Archipelago)
4. Grzech Piotrowski - Bird (CD Archipelago)
5. Grzech Piotrowski - Moje słońce (CD Sin)
6. Grzech Piotrowski - Chik Chika (CD Sin)
7. Grzech Piotrowski - Sfera szeptów (CD Sfera Szeptów)
8. Grzech Piotrowski - Wiosna (CD Six Seasons)
9. Grzech Piotrowski - Siesta (CD One World)
10. Grzech Piotrowski - Baa boom (CD One World)
11. Grzech Piotrowski - One World (CD One World)
12. Grzech Piotrowski - My Emo (CD Emotronica)
13. Grzech Piotrowski - Emotronica (CD Emotronica)
Grzech Piotrowski – artysta wszechstronny: saksofonista, kompozytor, aranżer, producent i wydawca muzyczny, działający w takich obszarach, jak jazz, muzyka filmowa, open impro, acid jazz, jazz-rock, fusion, world music, roots, ethno, funky, rap, folk, pop. Jako jedyny, grywa na saksofonie bez ustnika. Jako pierwszy człowiek zagrał na saksofonie z lodu. Twórca i lider formacji World Orchestra, Alchemik, Freedom Nation, Oxen, Alchemik Big Band/Orchestra. Założyciel festiwalu Wschód Piękna, od roku 2017 dyrektor artystyczny Old Jazz Meeting w Iławie. Jego projekty muzyczne wymykają się całkowicie z ram, standardów i wszelkich stereotypów. Zdobywca nagród na festiwalach: Grand Prix Jazz Hooilaart 1997, Grand Prix „Dwa Teatry”, Jazz Junniors, Pomorska Jesień Jazzowa, Jazz nad Odrą. Nominowany trzykrotnie do Fryderyków za płytę World Orchestra. Często określany mianem impresjonisty, malującego dźwięko-obrazy.
Premiera płyty Przemysław Rudź - The City odbyła się 28.10.2023 podczas imprezy Audio Video Show w Warszawie.
Tematyka miasta to archetypiczna koncepcja w klasycznej muzyce elektronicznej. Postanowiłem wziąć ją na warsztat i przygotować osobistą muzyczną wizję życia w aglomeracji, która daje wiele szans, ale zastawia również wiele pułapek. Szaleństwo codzienności i pogoń za realizacją swoich marzeń – tych prawdziwych i tych, które nam podświadomie narzucono, to obraz współczesnego człowieka. Muzyka powinna odpowiadać na te wyzwania, dawać oddech i skłaniać do refleksji. Mam nadzieję, że materiał zawarty na tej płycie będzie właśnie tego typu remedium na cywilizacyjną gonitwę, w której coraz bardziej się zatracamy. Życzę miłych wrażeń podczas odsłuchu.
Przemysław Rudź, Gdańsk, wrzesień 2023
Muzyka Przemysława Rudzia to wulkan energii, wybuchający na wielu planetach odległych nie o lata świetlne, a dźwiękowe. Album ten to zbiór nagrań, które mogłyby towarzyszyć dalekim odysejom kosmicznym, do udziału w których Autor zachęca Słuchaczy.
Ową dźwiękową podróż najlepiej odbywać przy stonowanym świetle, w pokoju odsłuchowym oraz przy włączonym napędzie sonicznym z amplifikacji lampowej. Muzyczna przestrzeń jaką dają wzmacniacze lampowe doskonale komponuje się z dźwiękowymi wydarzeniami, o których muzycznie opowiada nam Autor w swoim muzycznym koncepcie.
Płyta zrealizowana została z materiałów o „gęstości” 24 bit/96 kHz, dla maksymalnego wypełnienia muzycznego pasma informacyjnym planktonem, ale także barwą i emocjami. Oddając tę płytę w Państwa ręce mamy nadzieję, że docenicie Państwo nie tylko muzyczny artyzm twórcy reprezentującego polską szkołę klasycznej muzyki elektronicznej, ale także wysoką jakość nagrań. Żywimy nadzieję, że płyta ta stanie się dla Państwa referencyjnym materiałem odniesienia do porównań urządzeń bądź systemów audio.
1. Przemysław Rudź - The City & The Man (4:10)
2. Przemysław Rudź - Hurry Morning (7:55)
3. Przemysław Rudź - Cog In The Machine (5:40)
4. Przemysław Rudź - Knock-off Time (6:53)
5. Przemysław Rudź - Television Slaves (5:53)
6. Przemysław Rudź - Night Owl (5:13)
Przemysław Mieszko Rudź (ur. 21 marca 1976 w Elblągu) – polski kompozytor i wykonawca muzyki elektronicznej, inżynier dźwięku i producent muzyczny, popularyzator astronomii, autor książek i przewodników. W swojej twórczości artystycznej nawiązuje do dokonań słynnej szkoły berlińskiej (m.in. Tangerine Dream, Klaus Schulze i wielu innych), wzbogacając ją elementami harmonii rocka progresywnego. Debiutował w 2009 roku w audycji Studio el-muzyki redaktora Jerzego Kordowicza.
Popularyzację astronomii realizuje poprzez działalność wydawniczo-literacką, wykłady i prelekcje, pokazy nieba oraz uczestnictwo w zlotach astronomicznych na terenie całego kraju.
Ukończył studia na Wydziale Biologii, Geografii i Oceanologii Uniwersytetu Gdańskiego. Z wykształcenia jest geografem klimatologiem.
Jest członkiem Stowarzyszenia Wykonawców Utworów Muzycznych i Słowno-Muzycznych. Od 2021 roku jest członkiem rad programowych Polskiego Radia Olsztyn i TVP Olsztyn, w 2022 roku współprowadził cotygodniową audycję popularnonaukową "Pomorze – Nauka – Świat", nadawaną na antenie Polskiego Radia Gdańsk.
Płyta w całości poświęcona jest tragicznie zmarłemu pianiście Esbjornowi Svenssonowi. Wszystkie kompozycje zawarte na płycie (z wyjątkiem tytułowej kompozycji) są autorstwa Esbjorn Svensson Trio. Nagranie zrealizowano w najlepszym śląskim studiu nagraniowym Maq Records – Wojkowice. Realizatorem nagrania jest Michał Kuczera, a producentem- Adam Bul. Za mastering odpowiada jeden z najlepszych masteringowców na świecie - Scott Hull (MasterDisc New York U.S.A.) - który odpowiedzialny był za mastering płyt takich artystów jak: Sting, J.M. Jarre, Bruce Springsteen, Bob Dylan, Al Di Meola, Rod Steward i wielu innych. Wydawcą płyty jest DNA Audio oraz Ministerstwo Dźwięku - firma będąca przedstawicielem w Polsce hi-endowych firm audio. Ze względu na wysoką jakość techniczną materiału audio (nagranie i mastering) - jest płytą testową.
Muzyka Esbjorn Svensson Trio stała się dla mnie kiedyś objawieniem. Połączenie nowoczesnego jazzu z cyzelowaniem każdego dźwięku przypominające frazowanie klasyczne, oszczędność środków wyrazu - a z drugiej strony bardzo nowatorskie brzmienie tego akustycznego tria, tajemniczość wypowiedzi, a nawet tytuły kompozycji- to było to. Dlatego tak bardzo przeżyłem jego nagłą śmierć w wypadku podczas nurkowania głębinowego. I teraz oto stoję przed Wami - ja, gitarzysta klasyczny, który pragnie oddać hołd legendzie fortepianu. Nie jestem jazzmanem (choć zawsze pociągała mnie improwizacja), jednak wszystkie moje emocje które tutaj zawarłem mieszczą się w tytule płyty- „Kiedy muzyk klasyczny spotyka Esbjorna Svenssona”…
Muzyka Adama Bula zrodzona z ciszy i ze słuchania jest zaproszeniem, by razem pójść tam, gdzie dla rozmów i myśli otwiera się bezpieczny horyzont doznań i spojrzeń. Oto stajemy w horyzoncie dialogu pianisty Svenssona Esbjörna (1964-2008) i pochylającego się nad jego muzyką gitarzysty Adama Bula. A więc to nie instrument jest najważniejszy, ale spotkanie… Jak ujął to Étienne Gilson: „Materią sztuki muzycznej jest dźwięk”. Niewiele i wszystko zarazem, wszak do materii tej zbliża się człowiek z mocą swoich tęsknot za pięknem i prawdą, a jak pisał Władysław Stróżewski: „Prawda odsłaniana w pięknie nabiera jedynego w swym rodzaju blasku, olśnienia oczywistością, nieosiągalną w żaden inny sposób”.
A jak całą sprawę ująłby Gagarin? To właśnie piękno utworu nr 6, wykonywanego w różnych aranżacjach przez wielu artystów - zarówno tych wywodzących się z tzw. „nurtu audiofilskiego półświatka”, jak i innych wspaniałych muzyków - skłoniło nas, aby docenić koncept Adama Bula. W hołdzie tragicznie zmarłemu artyście skomponował on i na nowo zinterpretował muzyczne dzieła Esbjorna Svenssona.
Muzyczny przekaz Adama oraz towarzyszących mu artystów obfituje w emocje, precyzję wybrzmień oraz instrumentalny koloryt, okraszony szczyptą melancholii. Ten melancholijny etos stanowi niezaprzeczalny hołd dla zmarłego artysty, złożony przez Trio Adama Bula.
Jako wydawca, oprócz warstwy aranżacyjnej, doceniliśmy także świetną realizację oraz jakość nagrania, którą cechuje duża przestrzenność, detal i transparentność. Bardzo wymagający audiofile i melomani zapewne także docenią świetną mikro-dynamikę oraz realizm przekazu, który przenosi nas w centrum muzycznych wydarzeń serwowanych przez Trio Adama Bula.
Hołdując zmarłemu artyście, oddajemy w Państwa ręce ten wyjątkowy album, ale także pragniemy wyrazić podziw i uznanie dla Adama i jego muzyków, którzy w realizację tego projektu wsadzili cały swój instrumentalny kunszt i dużo serca!
Adam Bul - gitara klasyczna
Dominik Sławiński - bas/kontrabas
Przemek Borowiecki - perkusja
1. Tueasday Wonderland (4:02)
2. The Goldhearted Miner (4:19)
3. Eighthundred Streets By Feet (4:55)
4. When classical player meets Esbjorn Svensson (3:31)
5. Seven Days of Falling (7:52)
6. From Gagarin's Point Of View (7:07)
7. Dodge the Dodo (4:14)
8. Pavane - Thoughts of a Septuagenarian (5:10)
9. When God Created the Coffe Break (8:31)
Adam Bul - absolwent studiów magisterskich i podyplomowych Akademii Muzycznej w Katowicach. Muzyk koncertujący i sesyjny. Współpracował z takimi wykonawcami jak: Marek Andrysek, Bohdan Lizoń, Bernard Maseli, Przemek Borowiecki, Grzegorz Kapołka, Jacek Kasprzyk oraz jako solista współpracował z licznymi orkiestrami (m.in. z Orkiestrą Filcharmonii Śląskiej). Na co dzień koncertuje solo oraz w różnych projektach muzycznych (jako kompozytor, producent oraz solista). Najbardziej znane to AdamBulTrio i Adam Bul Project. Ceniony pedagog (m. in. Pałac Młodzieży w Katowicach i SSG). Prowadzi wykłady o tematyce nie tylko muzycznej. Ma na swoim koncie liczne nagrody, nagrania telewizyjne i radiowe (w tym wielokrotnie nagrody prezydenta Siemianowic Śląskich). Założyciel Siemianowickiej Szkoły Gitary. Jest dyrektorem artystycznym Siemianowickiego Festiwalu Improwizacji.